PianoBeat
 
Pianoles Apeldoorn

Nog niet tevreden over je pianospel en heb je meer tips en begeleiding nodig?

 Dan is het nemen van pianolessen in Apeldoorn bij PianoBeat iets voor jou!  





Pianoles in Apeldoorn

 Wij zijn Anne Keizer, Reitse Giesbers en Levi Ram. We brengen als pianodocent graag onze passie over aan leerlingen in Apeldoorn! 

Eenieder met passie voor pianospelen is welkom bij onze muzieklessen. We geven les aan mensen van alle leeftijden en met elk instapniveau. 




Tijdens de pianolessen staat gevoel centraal. Kennis en theorie komen spelenderwijs aan bod. We behandelen tijdens de lessen o.a.:

  • Houding/vingersetting/techniek: met een juiste houding en vingersetting gaat het aanleren van liedjes makkelijker.
  • Akkoorden leren spelen: het aanleren van akkoorden, spelen van akkoordenschema's van een lied van bijv. je favoriete artiest!
  • Componeren en songwriting: indien je naar eigen keuze 4 willekeurige akkoorden speelt kan het al gauw beginnen te klinken als het liedje, wij helpen je graag verder op weg!
  • En veel meer,¬†klik hier

We hebben een moderne manier van lesgeven en willen laten zien dat pianoles op een leuke manier leerzaam kan zijn!

We spelen op gehoor maar gebruiken akkoordenschema's en notenschrift ter verduidelijking, indien hier behoefte aan is. Alhoewel onze lessen gestructureerd zijn spelen we vooral in op de behoeften van de leerling. In de les oefenen we liedjes van nu en vroeger, dit kan vari√ęren van the Beatles tot aan Ed Sheeran of bijv. Ludovico Einaudi. Soms zal jij het liedje voorstellen, maar uiteraard stellen wij ook liedjes voor om je pianospel te laten ontwikkelen!¬†


Mijn naam is Anne Keizer, ik ben pianiste en pianodocent. Je kunt me wellicht gezien hebben bij The Voice Kids. Hierna begon ik met het geven van pianolessen en startte ik een studie aan het Conservatorium. Ook stond ik in het voorprogramma van Roel van Velzen en trad ik op met Marco Borsato! Lees meer over Anne en de andere docenten

Pianoleerling Carinda: ''Anne geeft op een heel flexibele, prettige wijze pianoles. Ze probeert zoveel mogelijk aan te sluiten bij wat je zelf graag zou willen spelen.'' Lees meer


Optreden & opnemen 

We hebben een samenwerking met GuitarBeat (gitaarlessen) en VoiceBeat (zanglessen) waardoor dit jou de mogelijkheid geeft samen met een vocalist en gitarist op te treden tijdens 1 van onze eindshows in bijv. de popzaal van de Gigant. Of wellicht dat een bandproject je leuk lijkt? Ook beschikken we over een eigen muziekstudio, zodat je je pianospel kan opnemen! 

De pianolessen vinden plaats in de Gigant (muziekschool Apeldoorn)

Interesse in het volgen van pianoles in Apeldoorn? Klik hier en meld je aan voor een GRATIS proefles ! 


Meer muzikale uitdaging nodig of wil je starten met pianospelen?

Wij helpen je graag verder!